Today!

Idag har jag jobbat 08:00 - 16:00 och jag är helt slut! Jag kan inte förstå vad som hänt, men det kanske bara är en sån dag! ska iaf gå och lägga mig tidigt idag! haha

Efter jobbet tog jag bussen till kungens kurva där jag skulle hämta utt biljetter till Harry potter premiären, jag är verkligen ett Harry Potter fan. Sen tänkte jag köpa ett par leggings på HM eftersom det dykt upp ett pyttelitet hål i mina..

Men det hela slutade med att jag kom ut från HM med en påse fylld med:
* Leggings
* Svart kjol
* 3pack hipster trosor (älskar HM´s trosor!)
* En blå fin tröja med mönster på

Sa jag att jag inte fått min första lön än och alltså egentligen inte har några pengar alls, men ibland måste man få låtsas!

(Försökte hitta bilder på det som jag köpt på HM´s sida men de kläder jag köpt verkar inte existera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0