Today!

Idag när jag satt vid frukosten tänkte jag att det kommer bli en sjukt jobbig dag på grund av snön som jag visste skulle komma, jag tänkte seriöst på att sjukanmäla mig bara för att slippa gå ut. Men jag tog mig i kragen och klädde på mig alla kläder jag hittade och började vandra ut. Fick nästan en chock då jag kom ut, för det var jätte skönt väder att ta en promenad i, så en halvtimmes promenad till jobbet gjorde mig gladare!

Sen jobbade jag på som vanligt och mitt i alltihop ser jag att det börjar storma och snöa, wieho tänkte jag då?..Ne det gjorde jag inte, hade ångest hela dagen för haltimmes promenaden hem.

Slutade med att jag kom hem helt dyngvåt!

Nu sitter jag bara och längtar efter Desperata husfruarna! det är ett riktigt WIEHO!


Tröjan som jag köpte igår! tyckte den var jätte fin, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: freja

nice, är det från indiska lr? Ser lite ut som den insperationen :)



Svara på mig blogg(puss)



2010-11-09 @ 22:13:53
URL: http://Frejanilsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0